24-may | Altea
Encontes, 22 Festival de Narració Oral d'Altea 2025.
12:00 h. "Vermut de contes". Narración de cuentos a la hora del vermut a cargo de las narradoras y narradores participantes en el "Encontes".
Para todos los públicos.
Narraciones en valenciano y castellano.
Programación: https://www.alteacultural.com/es/encontes/
Rest. Ca Pere, costera Pont de Montcau 15.
18:00 h. "Les banyes d'en Cucarell i altes contes de dimonis". Els dracs treuen foc per la boca, les bruixes volen amb una escombra, els dimonis tenen banyes... Ah si? Sempre? I què passa si no en tenen? I què passa quan es cansen de viure a l'infern, entre foc i fum...? I què passa quan es volen repartir la collita amb un pagès espavilat?
A cargo de Caterina Valriu.
Para público familiar.
Narración en el habla de las Islas Baleares.
Plaza del Agua.
21:00 h. "La nit de les potes d'aranya". La narradora busca l'explicació a l'enigma del llum encantat de Palau-Saverdera a través de contes que ens parlen dels misteris que s'amaguen en la foscor de la nit. Tot un seguit d'éssers màgics de diferents tradicions orals: bruixes i fades, follets i cadàvers animats... es donen cita a la serra de Verdera gràcies als versos de Carles Fages que ens introdueixen a cada història.
A cargo de Susana Tornero.
Para público joven y adulto.
Narración en valenciano.
Poador del Pontet, Partida Basseta 2.
Tota la programació ací / Toda la programación aquí
17º Mercado de Intercambio de Libros de Cuentos. “Cuentos que alimentan”. Intercambio de libros de cuentos por alimentos. Lleva un kg de alimentos que no sean frescos ni refrigerados y llévate un libro.
Casa de Cultura.
Todos los días en el horario habitual.
🔹 Categorías: Infantil, Literatura, Portada
🔹 Lugar: Altea
🔹 Dirección: Altea, España
#infantil #literatura #portada
Más información en #alteacultural_com: https://www.alteacultural.com/es/events/narracio-de-diversos-contes-24-maig-encontes-2025/